شماره یک

و آنچه من می بینم...

شماره یک

و آنچه من می بینم...

ای کاش ...

 
 

ای کاش اعتماد به نفس تو آدما وجود نداشت ... اونوقت اینقدر راحت دروغ نمی گفتن ... هر کاری رو که دوست دارن و می دونن که اشتباهه ، انجام نمی دادن ... حق کسی رو نمی خوردن ... اگه اشتباهی بکنن ، می پذیرفتن ...
 

ای کاش این "ون"های سبز فسفری* تو تهران وجود نداشت! ... اونوقت دیگه وقتی بالاجبار سوارش می شدی ، تا مقصد به خودت و زمین و زمان و آقای راننده و مسئولین و بقیه زحمت کشان جامعه ، فحش نمی دادی! ...
 

ای کاش این همه گرد و خاک تو اتاقم وجود نداشت ... اونوقت دیگه لازم نبود تو هر یادداشت بنویسم که علتش چیه! ...


 


* ون چیست ؟!

-- تعریف :  موجودی است چهار چرخ ، از چندی پیش در تهران بعنوان یک وسیله حمل و نقل عمومی وارد شده است ، به شتر گاو پلنگ هم معروف است! چون همانند اتوبوس ظرفیت زیادی دارد و همانند تاکسی در هر محلی مسافر سوار و پیاده می کند و سقفی کوتاه همانند مینی بوسهای قدیمی دارد !!!

-- موارد استفاده : فقط در مواقعی که زودتان شده (متضاد دیرتان شده!) از ون استفاده نمائید!!!

-- فواید :
    - بعد از چند بار استفاده از این وسیله در سفرهای درون شهری ، شما یاد خواهید گرفت که می توان با دو دست کارهای زیادی را همزمان با هم انجام داد ! بدلیل اینکه در هنگامی که قصد پیاده شدن از ون را دارید بطور همزمان می بایست: ... با کمک یک دست تعادل خود را حفظ کنید ، با یک دست کرایه خود را به آقای راننده بدهید ، با یک دست درب را باز کنید ، با یک دست کیف دستی خود را نگه دارید ، با یک دست بقیه پولتان را بگیرید و ... !

    - ارتفاع 130 سانتی متری داخل ون ، شما را به یاد کارتون زیبا و قدیمی "بلفی و لی لی بیت" انداخته و خاطرات کودکیتان دوباره زنده می شود !!!

-- توصیه مهم : قبل از سوار شدن به ون ، دفترچه راهنمای "چگونگی باز کردن درب ون" را حتما مطالعه نمایید!

-- توصیه خیلی مهم : ون سوار نشوید !!!!!