شماره یک

و آنچه من می بینم...

شماره یک

و آنچه من می بینم...

حرفهای تکراری





س. ن. : عده ای از آدمها در زندگی روزمره خود از حرفهای تکراری استفاده می کنند .




* فروشنده ی بوتیک در حالی که شما لباسی را پرو کردید که به تن شما گریه می کند! : چقدر این لباس به شما می یاد !


* تکدی گر (همون گدا !) در حالی که تمام وزن او بر روی پاهای شما می باشد! : یه پولی بده !!


* افراد بیکار در دنیای مجازی : چه وبلاگ خوبی داری ! به من هم سر بزن فقط نظر یادت نره !!!


* در مغازه تعمیرات موبایل یا کامپیوتر در حالیکه که موبایل یا کامپیوتر خود را برای تعمیر چند روز قبل به این مغازه سپرده بودید :  ویروسی شده بود !


* در هنگام تصادف ، راننده ماشین مقابل (هیچ فرقی هم نمی کنه که مقصر باشه یا نه!) : الاغ ! رانندگی بلد نیستی ؟!؟!


* همسایه ای که از فرهنگ آپارتمان نشینی چیزی نمی داند ، در پاسخ به شما هنگامیکه از صدای چکش یا دریل در ساعت 12 شب گله دارید : چهار دیواری اختیاری !


* مزاحمین نوامیس هنگامیکه جنس مخالف را رویت کنند : *&@^^*$    ()*@&    @#@!×)*  !!!


* فروشنده سوپر مارکت در حالی که شما جنس با مارکِ مشخصی درخواست می کنید : نداریم ، ولی اینو ببر هر کی خریده راضی بوده ! من خودم هم تو خونه از این استفاده می کنم !!!


* راننده تاکسی علی الخصوص در زمانی که بسیار عجله دارید : پول خرد ندارم !


* اهالی ورزش بعد از مسابقه و باخت در مقابل حریف : داور حق ما رو خورد ! این زمین نیست !!! ما اعتراض داریم !!!!!


* آرایشگر بعد از اینکه که موهای شما را بطور جبران ناپذیری خراب کرده! : این مدل مو بیشتر بهتون میاد!!!!


* «روابط عمومی وبلاگ شماره یک» هنگامیکه از زمان درج یادداشت گذشته باشد : از تاخیر بوجود آمده عذرخواهی می کنیم !



توضیح : به دو دلیل حرفهای مزاحمین نوامیس مشخص نمی باشد : ۱- حرفهایی که این دسته از آدمها می زنند واقعا مشخص نیست ! ۲- وبلاگ شماره یک جای اینگونه حرفها نیست !!!