شماره یک

و آنچه من می بینم...

شماره یک

و آنچه من می بینم...

سفر درون شهری در تهران !

 

 
س. ن. : با سفر درون شهری امروزم به منطقه ۱۲ ، به نتیجه جالبی رسیدم ...
 

در این یادداشت به بررسی تخصصی یک بازی جدید کامپیوتری می پردازیم !

* نام بازی : سفر (درون شهری) در تهران !
* محصول : سال ۲۰۰۹ ، کمپانی شماره یک !
* سبک بازی : اکشن ، تخیلی ، درام ، کلاسیک ، حادثه ای ، ماجراجویی ، پلیسی !!!!!!!
* توجه : این بازی برای افراد زیر ۱۸ سال و همچنین افراد سالمند و یا دارای ناراحتی قلبی یا قبلی (یا بعدی !) ، خانم های باردار و ... توصیه نمی شود !
 

* توضیحات و شرح بازی :
 
- بعد از انتخاب مبدا و مقصد و همچنین شخصیت بازیکن در ابتدا ، شما می بایستی هر چه سریعتر از طریق یک مسیر مناسب خود را به مقصد برسانید ! (یک دلیل برای سخت بودن بازی!)
 
- در این بازی هیچ گونه قانون مشخصی برای رسیدن به مقصد وجود نداشته و همه چیز بر حسب زمان و مکان تغییر می کند ! (یک دلیل برای تخیلی بودن بازی!)

- هوش مصنوعی این بازی بسیار قوی بوده و به هر نحو ممکن سعی دارد شما را game over کند !!
 
- می توانید یک خودرو انتخاب کنید ، چنانچه هیچ خودرویی را انتخاب نکنید و قصد داشته باشید با حمل و نقل عمومی به مقصد برسید ، مطمئن باشید game over  می شوید !

- ممکن است بدلیل پوشش نامناسب انتخاب شده در ابتدای بازی ، در هر لحظه و در هر مکان توسط افرادی که بهمین منظور در این بازی وجود دارند ، دستگیر شده و game over شوید !!!
 
- به نقشه موجود در بازی اعتماد نکنید ! مسیری را که در نقشه دوطرفه می بینید ممکن است بدلیل عملیات های مختلف هم اکنون یک طرفه شده باشد ! و یا میدانی که تا دیروز وجود داشته امروز دیگر اثری از آن نباشد !!! پس فقط به حس ششم و شانس خود در یافتن مسیر مناسب ، اتکا کنید !

- چنانچه در ابتدای بازی شخصیت مونث را انتخاب کرده باشید ، علاوه بر موارد ذکر شده می بایستی با : مزاحمین نوامیس ! اراذل و اوباش ! افراد بیکار ! و بطور کلی تمامی جنس مذکر در طول مسیر مبارزه کرده تا به مقصد برسید !!!!!

- این بازیpause  ندارد !

- ممکن است در طول مسیر با موجوداتی روبرو شوید که حتی بدون دلیل قصد درگیری با شما را داشته و از هیچ کوششی در این راه دریغ نمی کنند ! ؛ سعی کنید بدون توجه به آنها مسیر خود را ادامه دهید در غیر اینصورت game over می شوید !!

- همچنین در این بازی موجوداتی عجیب وجود دارد که سوار بر وسیله ای به نام موتور سیکلت اند و به تعداد خیلی زیاد در همه جا یافت می شود !! برخی از خصوصیات این موجودات عجیب : جسور ، نترس ، شجاع ، بی باک ، بی عقل  ، بی همه چیز ، بی ... ! ، ... !    

- هر لحظه ممکن است در خیابان ، زمین دهان باز کرده و شما را به همراه آنچه در اطرافتان است ، ببلعد !

- به هیچ یک از علائم موجود در بازی از قبیل تابلوهای راهنمایی و رانندگی اعتنا نکنید در غیر اینصورت هیچگاه موفق به رسیدن به مقصد نمی شوید !

- اصل موفقیت در این بازی بطور خلاصه ، زیر پا گذاشتن قوانین به هر نحو ممکن می باشد !!!

- در تمامی مراحل این بازی ، یک پیام بصورت مداوم و تکراری نمایش داده می شود "در مصرف گاز صرفه جویی کنید!" ، فقط کافیست بر روی OK کلیک کرده و بازی را ادامه دهید !!!

- چنانچه در این بازی : تصادف نکنید ! تو چاه یا چاله یا جوی آب (یا هر جایی دیگری که قابل افتادن باشد !!!!!) نیافتید ! ، هنگام عبور از خیابان زیر ماشین نروید ! ، تو پیاده رو موتور بهتون نزنه ! ، آوار رو سرتون خراب نشه ! ، توسط پلیس دستگیر نشوید ! ، منفجر نشوید ! و ...    ،    شک نکنید که باز هم موفق به تمام کردن این بازی نخواهید شد !!!!!!!!!! بدلیل اینکه در این بازی "تلاش بیشتر" با "موفقیت" اصلا رابطه مستقیمی ندارد !   (یک دلیل برای درام بودن بازی !)

 

توضیح ۱ : از زمان انتشار این بازی تا کنون کسی موفق به تمام کردن بازی نشده است !

توضیح ۲ : گفته می شود این بازی از روی زندگی واقعی مردمانی ساخته شده است که در شهری زندگی می کنند که اتفاقا نام آن  تهران  است و هر روز سفرهای درون شهری متعددی را در آن انجام می دهند  !!!!!!!!!

توضیح ۳ : بزودی بازی های دیگر از سوی همین کمپانی منتشر خواهد شد :
    - رانندگی فرمول یک در تهران !
    - غول ترافیک و چراغ جادو !