شماره یک

و آنچه من می بینم...

شماره یک

و آنچه من می بینم...

بدون عنوان



س. ن. : [حذف شد]



 یکی از همکاران کارت عابر بانک خودش رو به من داد تا مقداری پول براش بگیرم، رمز کارت هم روی کاغذی نوشت و به من سپرد! به سرعت عدد ۴ رقمی به حافظه سپردم، کاغذ رو پاره کردم و همزمان به همکار عزیز توضیح می دادم که : ...... هیچ وقت رمز عبور رو نباید جایی بنویسی ... مخصوصا اگه همراه کارت باشه ... امنیت خیلی مهمه! ... زبونم لال اگه خدایی نکرده ....... از طرفی حافظه انسان توانایی های زیادی داره ..... یه مرغ هم می تونه این عدد ۴ رقمی رو حفظ کنه! ......
نطقم که تموم شد از شدت خنده پخش زمین شدم! همکار عزیز ضمن اینکه کمک می کرد من رو از روی زمین جمع کنه، از لابلای خنده های من شنید که :
رمز عبور چند بود ؟!!!!!!


پ. ن. : سوژه ی طنز پیدا نکردم تصمیم گرفتم قسمتی از "داستانهای من و خودم" رو بنویسم!





- توجه: از کسانی که ناراحتی قلبی دارند خواهشمند است ابتدا پ. ن. انتهایی را بخوانند!

تصادف مرگبار در آزادراه تهران-کرج
   واحد خبر- این حادثه در ساعت ۱۲:۳۰ روز شنبه در کیلومتر ۱۵ آزادراه تهران-کرج روی داد و خودروی پراید پس از ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه با گاردیل میانی اتوبان برخورد کرده و واژگون می شود. فرشید الف راننده این خودرو بر اثر شدت جراحات وارده دردم جان سپرد. بر اساس شواهد موجود وی دانشجوی کارشناسی ناپیوسته رشته عمران-آب و نویسنده وبلاگ شماره یک بوده و در روز حادثه قصد عزیمت به دانشگاه را داشته است.
بنا به گفته شاهدان، سواری پراید سرعتی نزدیک به ۱۵۰ کیلومتر در ساعت داشته است و در بررسی های کارشناس تصادفات راهور ناجا، خودروی حادثه دیده دارای نقص فنی در قسمت ترمزها، فرمان، جلوبندی، شیشه بالابر و قفل مرکزی سمت شاگرد راننده بوده.
لازم بذکر است که بعد از گذشت ۳ روز از این حادثه، ماموران پزشک قانونی همچنان مشغول جمع آوری بقایای جسد متوفی می باشند.

+++انتهای خبر     تاریخ درج خبر..... 21/02/88       کد خبر.... . 886226-25


پ. ن. : اگه زمانی تو روزنامه ها یا سایتهای خبری، همچین خبری رو خوندین شک نکنید که به دیار باقی شتافتم! در غیر اینصورت زنده ام و در سلامتی کامل به سر می برم!