شماره یک

و آنچه من می بینم...

شماره یک

و آنچه من می بینم...

مهارت های زندگی (۲)




* آموزش رانندگی در تهران


- مواد لازم: خودرو         یکعدد
- شرح کار: سوار خودرو شده و به سمت مقصد حرکت کنید!



* چگونه وبلاگ نویسی کنیم؟!

- مواد لازم: وبلاگ         یکعدد
- شرح کار: وبلاگ را باز کرده و در آن بنویسید!



* شباهت های رانندگی و وبلاگ نویسی:


در هر دو مورد چگونگی انجام کار مهم نیست!

 مثال: به هیچ عنوان اهمیتی ندارد در هنگام رانندگی قوانین را رعایت کنید و به حقوق دیگران احترام بگذارید فقط کافیست به مقصد فکر کنید و پدال سمت راست را بیشتر و بیشتر فشار دهید! و به همین ترتیب اصلا اهمیت ندهید که خوانندگان وبلاگتان می بایستی مسخره ترین اتفاقی را که مابین شما و زوج محترمتان اتفاق افتاده، بخوانند و همچنین مهم نیست که شما وبلاگ را با دفترچه خاطرات شخصیتان اشتباه گرفته اید!!!





توجه: از کسانی که ناراحتی قلبی دارند خواهشمند است ابتدا پانوشت انتهایی را بخوانند!

  خودکشی در غرب تهران
واحد خبر- شب گذشته جوان ۲۲ ساله از طبقه دوازدهم یک مجتمع مسکونی در غرب تهران خود را به پایین پرتاب و اقدام به خودکشی نمود که منجر به مرگ وی شد.
به گزارش خبرنگار واحد خبر، "فرشید الف" دانشجوی کارشناسی ناپیوسته عمران-آب و نویسنده وبلاگ شماره یک، پس از تحمل مشکلات روحی و روانی فراوان سرانجام حوالی ساعت ۱۰ شب گذشته به زندگی خود پایان داد!
به گفته دوستان و نزدیکان، وی از مدتها قبل پس از اینکه متوجه شد موضوع بیش از ۹۰ % وبلاگ های فارسی زبان را مسائل عاشقی اتفاق افتاده میان دختران و پسران جوان تشکیل می دهد دچار ناراحتی شدید روحی شده بطوریکه اخیرا بخش نظرات وبلاگ خود را بمدت چند روز بسته و دیگر همانند گذشته به فاصله منظم آپ نمی کرده!
تحقیقات پلیس آگاهی برای روشن شدن زوایای پنهان مرگ این جوان همچنان ادامه دارد.


+++انتهای خبر     تاریخ درج خبر..... 29/02/88       کد خبر.... . 885102-25




پ. ن. : اگه زمانی تو روزنامه ها یا سایتهای خبری، همچین خبری رو خوندین شک نکنید که مرحوم شده ام! در غیر اینصورت زنده و در سلامتی کامل به سر می برم!