شماره یک

و آنچه من می بینم...

شماره یک

و آنچه من می بینم...

شیر یا ...

 

شیر غنی شده با ویتامین D یا شیر فاقد ویتامین D !!!

 
    دستور العمل استفاده از این یادداشت :

    - خونسردی خود را حفظ کرده!
    - این             عکس           را حتما مشاهده کنید.
    - به اعصاب خود مسلط باشید !
    - یکبار دیگر عکس را مشاهده کرده !
    - در مورد عکس کمی تفکر کنید! در ارتباط با زیادی گرد و خاک در اتاق من هم فکر کنید
    - جهت آگاهی از ذهنیات من  به ادامه مطلب توجه کنید ...



با دیدن پاکت شیر در مقابلم ... و خواندن مطالب مفید و آموزنده نوشته شده بر روی آن ... با مقایسه دو خط دچار روان پریشی بینایی و ذهنی شدم ... طبق روال گذشته اول به چشمای خودم شک کردم ... بعد از خوردن مقادیری هویج تازه و اطمینان از صحت کارکرد چشمها ... به عقل خود شک کرده ... با طی مراحل مختلف از کارکرد صحیح مرکز تفکر و تصمیم گیری خود نیز مطمئن شدم ...


اینبار نوبت آن رسیده بود که با تصویر سازی و قدرت تخیل خود به بررسی عوامل احتمالی پیدایش این پدیده نادر بپردازم :
 
- مسئولین کارخانه سازنده شیر ، به دنبال یافتن استعدادهای کشف نشده در کشور هستند ، و سعی کرده اند با گذاشتن یک نکته انحرافی بر روی پاکت شیر افراد تیزهوش و نکته بین را شناسایی کرده و از آنها سو استفاده ابزاری کنند !!!
 
- یکی از کارگران خط تولید شیر در کارخانه (که به تازگی استخدام شده است) ، با آگاهی از این موضوع که نه تنها این شیر غنی شده نیست (بلکه فقط محتوی آب و طعم دهنده شیر بوده!!) ، قصد افشا گری داشته و از آنجاییکه موقعیت شغلی و امنیت خانواده خود را در خطر می دیده ، تصمیم می گیرد این موضوع را به نحو دیگری به اطلاع مصرف کنندگان برساند و با نفوذ به "قسمت درج اطلاعات مصرف" عبارت "فاقد ویتامین دی" را به عبارات درج شده ، اضافه می کند !!!
 

- مسئولین کارخانه سازنده شیر ، به منظور در اختیار گرفتن بازار رقابت ، سعی در تولید شیرهای غنی شده جدید داشته اند ، سپس با سفارش پاکتهای جدید با عنوان "شیر غنی شده با ویتامین" ، هنگامی که قصد تولید شیر جدید را داشته اند متوجه مقرون به صرفه نبودن این کار شده اند و از انجام آن منصرف گشته ، ولی به منظور استفاده بهینه از منابع ، از پاکتهای جدید برای شیر معمولی استفاده کردند!

 
- داستان مرتبط : برای اولین بار سوار خودروی جدید خود شده اید و قبل از حرکت به مطالعه دفترچه راهنما و مشخصات خودروی خود می پردازید ... "این خودرو مجهز به ترمز ABS می باشد" ... با خواندن این عنوان بسیار خوشحال شده اید و در پوست خود نمی گنجید ... سپس تصمیم به حرکت می گیرید ... از آنجائیکه این خودرو دارای شتاب بالایی می باشد سعی در امتحان این ویژگی می کنید ... درست در هنگامی که به بیشترین سرعت ممکن دست یافته اید ، توجه شما به یک علامت هشدار کوچک چسبیده شده به شیشه ماشین ، جلب می شود ... که در کنار آن نوشته شده :
"بدلیل تحریم های موجود و عدم توانایی در ساخت ترمز خودرو در داخل کشور ، این خودرو فاقد هر گونه سیستم ترمزگیری اعم از ساده یا ABS می باشد" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!