شماره یک

و آنچه من می بینم...

شماره یک

و آنچه من می بینم...

آقای رئیس اردک !

« همواره مانند یک اردک رفتار کنید ٬ در ظاهر خونسرد و آرام باشید اما در باطن مانند شیطان آب بازی کنید ... ! » 

 

 

چند وقت پیش تو یه کتاب فروشی یه کتاب دیدم ... چند صفحه ازش خوندم  ... جالب بود ... بماند که اصلا اهل کتاب نیستم ... 

 

نصفش رو خوندم ... ولی اگه یکی ازم می پرسید «درباره چیه ؟!» ... جواب می دادم : نمی دونم !!! 

 

... فکر کنم ... مدیریت تفکر ... نمی دونم ... مطمئن نیستم ... از چند تا حرفش خیلی خوشم اومد ... : 

 

- اشتباهات بهترین معلمان هستند . 

- راز موفقیت در مکالمه ٬ توانایی مخالفت بدون ایجاد حسی ناخوشایند است . 

- یک گالن دو برابر خود ظرفیت ندارد اما اگر به اندازه ی ظرفیتش پر شود ٬ انتظارات ما را برآورده خواهد کرد . 

- یک فرد را بیشتر از پاسخهایش ٬ با سوالاتش ارزیابی کنید . 

- اگر برای خرد کردن یک درخت ۸ ساعت وقت داشتید ٬ ۶ ساعت را صرف تیز کردن تبر خود کنید . 

 

 

... خیلی قشنگن ... دوست دارم این جمله ها رو با طلا رو یه دیوار بنویسم ... بعدش با پتک بزنم دیوار رو خراب کنم !!!