شماره یک

و آنچه من می بینم...

شماره یک

و آنچه من می بینم...

فیل ترینگ !

 

 

در راستای فیل تر شدن لغت h.o.n.e.y در اینترنت !

 
 ... مخم سوت کشید ... یه لحظه به خودم شک کردم ... نکنه معنی بدی داره!! ... شیرجه زدم رو دیکشنری ... عزیز ٬ عسل ٬ شهد ٬ معشوق ٬ محبوب ...
 
با نامه نگاری های گسترده با مسئولین محترم فیل ترینگ کشور ، پاسخی  از طرف اداره مذکور دریافت شد که عینا در ذیل درج شده است :



  به نام خدا
    از : اداره فیل ترینگ !
    به : شماره یک !!
    موضوع : هانی !!!

    بکارگیری کلمه «هانی» به جای اسم شخص توسط یکی از زوجین نسبت به طرف مقابل ٬ به منظور ابراز احساسات بکار برده می شود ؛ از آنجائیکه این زوجین از جوامع غربی و دارای رفتارهای پرخطر بوده ٬ این احتمال وجود دارد که مردم فهیم ایران با شنیدن این لغت مسته جن (از طریق رسانه های نفوذ یافته ، از قبیل ماهواره ٬ اینترنت ٬ dvd ، cd و ...) دچار توهم شده و به استفاده نادرست از آن بپردازند و در ادامه با جستجو در اینترنت ، فیلمها و عکسهایی را که در آنها «هانی» بکار رفته دانلود و تماشا کنند !!!!
    همچنین به زوجین داخلی توصیه می شود به منظور حفظ عفت ، از بکار گیری این لغت جدا پرهیز نموده و از اصطلاحات بومی- ایرانی در شرایط خاص! ، استفاده کنند !!!

 
البته ... من یه فکر دیگه ای می کنم ... به خاطر عسل بودنش فیل تر شده !!! ... دلیلش اینه : ...  اگه مردم فهیم ایران با تحقیق در اینترنت متوجه خواص عسل شده ، رو به مصرف عسل آورده و پس از چندی قوی می شوند (همانند بامزی!!!) ... خب لابد خوب نیست دیگه !!!!!!!!!!!