شماره یک

و آنچه من می بینم...

شماره یک

و آنچه من می بینم...

هیچ کس تنها نیست !

 

 

خیلی همه چیزشون خوب بوده ... اونوقت اومدن یه شعار انتخاب کردن ... که فقط رو مخه مردم باشه ... اپراتور ***** تلفن همراه رو می گم ... اولش که فکر می کردم چه ربطی داره ... سیم کارت تلفن همراه با شعار هیچ کس تنها نیست!!! ... بیشتر که به مغزم فشار اوردم ... فهمیدم که واقعا حرفه درستیه ... و اشکال از مغزه بنده بوده که متوجه نشدم !

 
اگه یکی از این سیم کارتها رو داشته باشین:

    تقریبا سالی یک بار (بسته به شانس طرف) سیم کارتتون بدون هیچ دلیلی می سوزه ! که به همین منظور می بایست یک سفر درون شهری به یکی از مراکز امور مشترکین داشته باشین و ببینید که شما تنها نیستین !!! بلکه افراد بسیاری همچون شما با این مشکل روبرو هستن ٬ و فی الواقع این عمل مذکور از نظر بنده بصورت کاملا عمدی صورت پذیرفته تا خدایی نکرده دچار احساس تنهایی نشویم !! ضمنا ٬‌ هزینه ۷۰۰۰ تومانی هم به دلیل تشکر و جبران قسمتی کوچک از زحمات مسئولین شرکت همراه اول می باشد (که اینقدر به فکر سلامتی روح و روان ما هستن!) که در قبض بعدی تلفن همراهتان درج می شود .

    چنانچه با مشکلات زیر روبرو هستید :

    - عدم امکان برقراری یک تماس موفق با سیمکارتتان ٬
    - رد و بدل شدن مکالمات بصورت منقطع در صورت برقراری تماس ٬
    - عدم امکان ارسال پیامک ٬
    - ارسال ۱ پیامک ولی دریافت ۶ عدد از آن بوسیله طرف مقابل ٬
    و  ...

    ٬ هیچگاه متصور نباشید که اشکالات فوق ناشی از ناتوانی اپراتور در ارائه کیفیت مطلوب می باشد ! بلکه تمامی آنها نیز (همانند سوختن سیم کارتها) بصورت کاملا عمدی و برنامه ریزی شده صورت پذیرفته بدین دلیل که شما هیچگاه فکر نکنید در تحمل برخی مشکلات روزمره زندگی تنها هستید و تمامی مشترکان این اپراتور با شما همدرد هستند !!!


 

خلاصه اینکه :‌ با داشتن سیمکارت های شرکت همراه *** ... هیچکس تنها نیست!!!!!!!!!